7 Mac 2008

MEREKA TELAH BUKTIKAN !!!





Sebelum saya mengikuti Program jutawan saya adalah Pengurus Jurutera di penang.Impian saya adalah utk berhenti kerja dan mulakan memulakan perniagaan saya sendiri.Saya pernah membuka perniagaan sendiri setelah 11 tahun mencari ternyata PROGRAM JUTAWAN X.STREAM benar-benar hebat dan LUAR BIASA.Kini saya telah mencapai beberapa IMPIAN saya yang mungkin dulu saya anggap IMPIAN MAT JENIN.saya tidak menyangka mendapat pendapatan sebulan bersamaan nilai setahun saya berkerja sebagai Pengurus Jurutera.


khairul aza Rahsia Kunci X saya ialah peluang Mesti Selarah Dengan usaha dan strategi

............................................................................................................................................................



Setelah 15 Tahun sebagai Engineer,saya memang TERINGIN sangat utk mencari peluang perniagaan .Banyak juga PELUANG BINES yang saya ambil namun belum membuahkan hasil.Setelah saya MEMBUKA RAHSIA KUNCI X seperti yang disarankan dalam PROGRAM JUTAWAN X.STREAM kini saya telah mencapai IMPIAN saya .Jika saya masih berkerja makan gaji belum tentu saya saya mendapat apoa yang saya dapat ari ni.PROGRAM JUTAWAN X.stream ,pendapat 5 angka sesuatu yang tidak MUSTAHIL lagi jika kita berjaya membuka RAHSIA KUNCI X

ZULKIFLI HASSAN SALAH SATU KUNCI X IALAH KEBERANIAN


.................................................................................................................................................





Saya memang minat nak jadi usahawan .3 Tahun saya mencari peluang bisnes sehinggalah saya saya bertemu PROGRAM JUTAWAN X.STREAM ini.Memang saya sering mengimpikan memiliki kereta mewah,pendapataan RM10.00.00 ,pergi melancong sebelum saya menyertai PROGRAM ini .Tidak sangka ,memang saya tidak sangka ianya menjadi kenyataan .Ya!ini kerana saya juga telah membuka sedikit demi sedikit RAHSIA KUNCI X.Dulu saya ragu-ragu utk mencuba tetapi kini IANYA sesuatu yang nyata di depan mata.syukur atas pemberian -NYA







hairudin abdullah salah satu kunci rahsia x ialah Persisten
.....................................................................................................................................................................



Saya masih berkerja lagi sebagai Jurutera .Duhulu saya hanya memandang sebelah mata saja PELUANG BISNES ini yang telah disusunkan dalam bentuk PROGRAM JUTAWAN X.STREAM .Setelah saya membuka RAHSIA KUNCI X iaitu hati dan minda saya ,TIDAK SANGKA saya juga mampu melakukan ,Pendapatan 5 angka,memiliki kereta idaman,dapat kembangkan bisnes hingga ke brunai dan indonesia secara part time ianya SESUATU YANG LUAR BIASA ........Syukur Alhamdulilah



kharul rizal salah satu rahsia kunci x adalah gunakan kuasa minda
...............................................................................................................................


kadangkala kita tidak pernah menduga kita akan dapat TUAH kita .Namun kita kena perlu mencari TUAH Kita.Sehingga saya diperkenalkan dengan usaha perniagaanmelaui pemantauan.PROGRAM JUTAWAN X STREAM .Saya hanya org biasa dan beropendapat kecil ,pernah berniaga di pasar-pasar malamNAMUN setelah saya MEMBUKA RAHSIA KUNCI X yang di Bimbing dalam PROGRAM JUTAWAN X.STREAM IANYA benar-benat mengubah kehidupan saya MemilikiRumah Sendiri,Kereta bmw idaman saya dan membina kehidupan yang lebih selesa Syukur Ke Hadrat lilahi


rasidi khamis salah satu rahsia kunci x ialah strategi yang betul

.....................................................................................................................

Saya adalah seorang bekas jurutera.Sejak saya meakukan usaha perniagaan dibawah pemantauan PROGRAM JUTAWAN X.STREAM banyak perkarayang telah saya pelajari .Saya lebih berani ,yakin,tengang selain saya jugatidak sangka mendapat pendapatan 5 angka .Pembinaan kekuatan ILMU yang diterapkan dalam PROGRAM JUTAWAN X.STREAM amatlah bermakna buat diri saya.Selain dari bagaimana membvimbing kita menjadi JUTAWAN banyak lagi aspek pembinaan kendari yang disediakan

MOHD ASHRI ABDUL RAZAK

SALAH SATU RAHSIA KUNCI X ADALAH PERCAYA DAPA DIRI

Tiada ulasan: